torsdag 4 oktober 2007

Väskbyte

Hrmmm... Nu har jag anmält mig till ett väskbyte på stickamera.se. Jag hade inte tänkt göra det men jag kunde inte låta bli sedan. Först tänkte jag att jag då inte ville ha någon stickad väska men sedan var jag in och kollade på några länkar till gratismönster och såg massa fint och då blev jag sugen. Särskilt fick jag lust att sticka en väska.

Jag hade tänkt ligga lågt med byten ett tag. Dels blir det ju en mer eller mindre kostnad men dessutom blir man ju tvungen att sticka det där man anmält sig till, även om man kommer på att man hellre vill sticka en kofta eller en sjal till sig själv. Framför allt har jag ju ett julklappsprojekt som måste bli klart. Men så tänkte jag att eftersom väskan ska vara klar 31 januari så har jag ju en och en halv månad på mig efter jul så det borde ju inte vara några problem....

PS.
Jag har ju varit lite sur på mitt jobb ett tag. Men i dag hade jag ett utvärderingssamtal med en av mina chefer. Hon sade b.la. att hon hört så bra saker om mig och att alla tyckte om mig. Då kändes det lite bättre. Lite smicker kommer man långt med....

2 kommentarer:

Dödergök sa...

Ja ha så du anmälde dig, då måste ju jag också göra det! :) För jag vill ju också sticka en väska, en galen väska hellst men då kanske jag borde sticka en till mig själv om jag vill göra en galen...
Jag har ju redan 3 stickade väskor...

Äh vad sjutton, nu anmäler jag mig! :)

Anonym sa...

Jag har också anmält mig! Det finns ju massor med läckra mönster!