torsdag 14 februari 2008

Paket och presenter på alla hjärtans dag.

Visst var det ett hemlispaket som låg på posten. Det innehöll 200g dimgrön mohair, en rundsticka och en påse chaite. Självklart blir det en sjal vad det lider. Hemlisen undrade om det var en bra grön. Jag kan säga att när det gäller grönt är allt fint. Jag har ingen urskiljningsförmåga;) Chaiteet var också välkommet för det var det längesedan jag köpte själv.

Mannen hade lagat mat när jag kom hem och köpt en present. Fast han säger att det inte är för att det är alla hjärtans dag utan för att han älskar mig. Mmmm....

Nu är det nog verkligen adjö för ett tag. Hej hej!

1 kommentar:

Dödergök sa...

Nu är jag supernyfiken på ditt hemlispaket. Jag fick också paket idag men inte från min hemlis fast det var lika efterlängtat och överraskande. Agatas gröna skämsgarn är numera mitt och jag ska sticka någonting galet av det! :)