onsdag 13 februari 2008

Det ligger ett paket på posten!

När jag kom hem i dag låg det en lapp från posten om att jag fått ett stort paket som de inte kunde leverera. Jag undrar om det är mitt hemlispaket...

Jag ska försöka få mannen att hämta det i morgon. Själv kommer jag alltid hem så sent på torsdagar.

Det här kan vara det sista inlägget jag gör på ett tag. I helgen bär flyttlasset i väg och det är inte klart hur vi gör med internet. Jag ska väl försöka ta mig ut på nätet någonstans då och då men det blir väl inte så ofta. Så klart måste vi ha något så småningom men jag vet inte hur snart det kan bli.

Helgen därpå bär det iväg till Värmland på dop. En rumskompis från gymnasiet ska döpa sitt andra barn och till på köpet kommer den tredje rumskompisen också så det blir en riktig reuninon. Vi brukar lyckas med det så där vart annat/vart tredje år. Jag har sportlov så det blir att stanna fem dagar. Det ska verkligen bli såååååååå roligt.

När jag kommer hem måste jag flyttstäda lägenheten om vi inte hunnit innan. Inte lika kul...

Ha det så gott!

(Ifall jag fått hemlispaket kommer jag säkert att vilja tala om i morgon vad jag fått.)

Inga kommentarer: