lördag 24 mars 2007

Första inlägget!

Ohhh... vad spännande! Min alldeles egen blogg. Vad nu det ska vara bra för... Men lite roligt att veta att andra läser vad jag tycker och tänker.

I dag har jag inte så mycket att förtälja. Har bara varit hemma. Diskat en stor disk, gjort falaffel i ugnen och stickat fördigt en vante till mannen. Får se om jag lyckas läga ut en bild på den sedan.

Falaffeln ligger redan i magen så den blir det ingen bild på... Tänkte vi skulle vara nyttiga och göra dem i ugnen (som min bästaste vän brukar göra) i stället för att frittera dem, men ringlade lite olivolja över. Utlåtandet från mannen -"Godare än de brukar vara".

Återstoden av dagen spenderas i soffan, eventuellt med påbörjande av andra vanten. Det är ju lördag och då får man ju lata sig!

2 kommentarer:

Dödergök sa...

Hej Blogg-kompis, vad fin och grön din blogg är! :)

Bia sa...

Kul att du har skaffat dig en blogg!
Kan intyga att falaffeln var god trots att jag bara smakade en liten tugga. Har ju inget att jämföra med så jag vet inte om den var godare eller ej.
Bilden på din sida såg väldigt bekant ut så jag fick "hemlängtan"
Kram från Mamsen